DEVOLUCIONS

Els articles oferts a les nostres botigues estan avalats per importants firmes comercials. Oferir la màxima qualitat i la millor garantia és el nostre compromís amb els nostres clients. Si quan rebi la seva comanda no queda satisfet, té un termini de 14 dies naturals, comptadors des de la data de recepció per executar el dret de devolució, sense penalització de cap classe. (veure excepcions més avall).

Ens haurà de comunicar per e-mail el seu desig d'exercir el dret de desistiment en el termini indicat mitjançant una declaració inequívoca omplint el següent formulari. DESISTIMENT


Per procedir a la devolució és indispensable que ens ho comuniqui anteriorment per correu electrònic, wasap o qualsevol manera escrita. Un cop rebuda la sol·licitud de devolució us indicarem l'operativa i l'adreça d'enviament del material


Interbotigues no es fa responsable dels enviaments sense estar comunicats i autoritzats, sent la responsabilitat de les possibles incidències per part del client quan l'enviament el gestioni directament el client.


En cas de devolució d'articles, la recollida dels quals s'efectuï al domicili, el cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU, l'import del cost a Península i Balears és: articles voluminosos (més de 15 kg o volums especials) com a grans electrodomèstics, mobles, butaques, sofàs, etc... 30€. Resta d´articles 8,90€. Canàries, Ceuta i Melilla: 45€.


Per fer la devolució, el producte haurà d'estar en perfectes condicions, en el seu embalatge original i amb els manuals, accessoris o regals promocionals inclosos si escau. Un cop rebuda la mercaderia als nostres magatzems, i amb la comprovació prèvia de l'estat de la mateixa, es procedirà al reintegrament del seu import conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client.


La devolució dels productes defectuosos i enviaments erronis no portaran costos de devolució, sent Interbotigues qui es farà càrrec d'aquests costos sempre que el client comuniqui aquesta circumstància, té un termini de 2 dies naturals, comptadors des de la data de recepció de l'enviament.


Per realitzar la seva devolució, envieu-nos un e-mail, a través de la següent adreça: comercial@intertiendas.es o bé trucant

al 911 863 024.




El dret a devolució no existeix en contractes:


* per subministrar mercaderia que ha estat fabricada segons especificacions del client o estigui adaptada clarament a les necessitats personals; que en base a la seva composició, no és adequada per ser retornada, que podria descompondre's ràpidament o la data de caducitat de la qual se superaria en aquest cas,

* per subministrar enregistraments d'àudio o de vídeo, o programari, quan el consumidor hagi tret el segell del suport de dades subministrat,

* per subministrar diaris, revistes o revistes il·lustrades.



Devolucions Canària, Ceuta, Melilla i internacional:


Si voleu anul·lar la comanda, heu d'informar-nos en un termini màxim de 24 hores des que la vau fer, ja que en aquest interval pot estar viatjant i no sempre és possible aturar l'enviament. Si la vostra comanda ja ha estat enviada, haureu de recollir la comanda quan us sigui lliurada i posar-vos en contacte amb nosaltres en un termini màxim de 14 dies a partir de la data de recepció.


La devolució de limport es realitzarà de la mateixa manera que es va abonar.


Els productes han de ser tornats sense fer servir, amb totes les etiquetes adjuntes i amb el seu embalatge original en bon estat. Es considera l'estat en què es trobe el producte abans de fer el reemborsament.


Tant els costos de devolució com les despeses duaneres i impostos locals seran responsabilitat del client. Si els costos de devolució són superiors al valor de la mercaderia a tornar, se li carregarà el saldo restant de la mateixa manera que el pagament original.


 


Interbotigues realitza la venda i distribució dels productes oferts en aquest servei. Les operacions de venda s'entendran realitzades a la direcció Passeig Club Esportiu núm. 1, Edf. 15-A, 28223 Pozuelo de Alarcón.


 


Excepcions al dret de desistiment:


El dret de desistiment no serà aplicable a:


a) La prestació de serveis, una vegada que el servei hagi estat completament executat, quan l'execució hagi començat, amb el consentiment exprés previ del consumidor i usuari i amb el reconeixement per part seva que és conscient que, una vegada que el contracte hagi estat completament executat per l'empresari, haurà perdut el dret de desistiment.


b) El subministrament de béns o la prestació de serveis el preu dels quals depengui de fluctuacions del mercat financer que l'empresari no pugui controlar i que es puguin produir durant el període de desistiment.


c) El subministrament de béns confeccionats, fabricats o adaptats d'acord amb les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats i adaptats a les especificacions o mesures facilitades pel client o preses pel personal d'interbotigues.


d) El subministrament de béns que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa (aliments, flors, cistelles de fruita...).


e) El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene (tots els articles de bellesa, articles de tocador, cosmètics, neteja personal, accessoris per als cabells, vestits de bany, llenceria / roba de nit, roba interior, mitges, instruments de vent, sofàs, butaques, matalassos, edredons, fundes / protectors de matalassos o coixins. Armes i Vestits de festa i els seus complements).


f) El subministrament de béns que després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa s'hagin barrejat de manera indissociable amb altres béns.


g) El subministrament de begudes alcohòliques el preu de les quals hagi estat acordat en el moment de subscriure el contracte de venda i que no puguin ser lliurades abans de 30 dies, i el valor real de les quals depengui de fluctuacions del mercat que l'empresari no pugui controlar.


h) Els contractes en què el consumidor i l'usuari hagi sol·licitat específicament a l'empresari que el visiti per efectuar operacions de reparació o manteniment urgent; si, en aquesta visita, l'empresari presta serveis addicionals als sol·licitats específicament pel consumidor o subministra béns diferents de les peces de recanvi utilitzades necessàriament per efectuar les operacions de manteniment o reparació, el dret de desistiment s'ha d'aplicar als serveis o béns addicionals esmentats .


i) El subministrament d'enregistraments sonors o de vídeos precintats o de programes informàtics precintats que hagin estat desprecintats pel consumidor i usuari després del lliurament.


j) El subministrament de contingut digital que no es presti en un suport material quan l'execució hagi començat amb el consentiment exprés previ del consumidor i usuari amb el coneixement per part seva que en conseqüència perd el dret de desistiment.

Share by: